Ik werd heel netjes geholpen en ben zeer tevreden met het resultaat.
Behandeling door Nael•Wenkbrauwen - threaden
Inge Tooms•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze kapsalon is precies wat ik wil; no-nonsense en sterk klant-gericht. De stylist begreep wat ik bedoelde en mijn haar zit precies zoals ik het voor me zag. Het valt nu perfect, zonder dat ik allerhande producten nodig heb om het in model te brengen. Ik kom hier zeker terug.
Behandeling door Hanan•Gezicht threaden
Karin•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zien er weer super mooi uit, dank Nael ! Ook voor de gezelligheid;-)
Behandeling door Nael•Gezicht threaden
Milou•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Good attention and good result, although the service started a bit delayed and also took a bit longer than expected. Nice surprise to know about their frequent customers program.