Goed geholpen, prettige sfeer, vriendelijk personeel, perfecte locatie en meer dan redelijke prijs.
Styling door Nael•Vrouwen kleuren
luna•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
where you live and what is working in your life
Styling door Nael•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nael is een echte vakman. Hij begrijpt haar en - voor mij belangrijk - krullen. Als je hier je haar laat doen, weet je dat het maanden weer top zit.
Styling door Nael•Vrouwen knippen
Luka•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerst een kort gesprek gehad waarin mij werd gevraagd wat ik van de kapster verwachtte, daarna werd mijn haar super fijn gewassen. De knipbeurt was prima en naar wens. Gezellige mensen en een goed resultaat.
Vrouwen knippenToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga nooit meer ergens anders heem. Super mensen en goede kwaliteit