Mooie salon en hartelijk ontvangst door eigenaren. Erg tevreden over mijn PMU dus ik kom zeker terug!
Abigail •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst Powder Brows laten doen en ik ben er ontzettend blij mee! Het is een prachtige zaak, er heerst een goeie sfeer en zijn erg klantvriendelijk. Ik kijk uit naar de volgende afspraak.
Groetjes Amber
Amber•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog nooit zulke mooie nagels
Carmen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed resultaat en heel gezellig! Salon ziet er top uit, niet alleen qua sfeer maar vooral ook qua hygiene! Ik kom ver uit de buurt, maar vind het het waard om 45 minuten te rijden.
Rachèl•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb vanmorgen mijn wenkbrauwen laten doen, waxen en verven.
De wenkbrauwen zijn erg netjes, strak en de juiste kleur! Ik ben erg tevreden.