Prachtige salon, lieve mensen & altijd weer zo blij met mijn wenkbrauwen. Else is echt de beste!
Shannon•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel tevreden. Leuke locatie en ontspannen sfeer
Monica•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jullie zijn top
Lely•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie zaak, in stadshart van Weesp.
Heel goed behandeld, en heel mooi resultaat
Goede voorlichting van te voren gekregen en precies uitgelegd gekregen wat ik zelf moest doen voor na de behandeling. Helemaal top!