Heel tevreden over mijn eerste bezoek bij VIP, dankzij de goede zorgen van Diana die mijn haar prachtig heeft verzorgd kon ik zo naar de kersttafel!
Styling door Diana•Föhnen / Stylen
leen•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Always fantastic
Styling door Anja•Föhnen / Stylen
Ana•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen en helpvol advies meegekregen!
Styling door Anja •Föhnen / Stylen
Kirsten•8 maanden geleden
Geverifieerde review
This is my third time visiting Anja, and she's incredible. I'm often recommending her because besides knowing what she's doing, she listens, she cares, she's fun and sweet and she always makes me feel like a freaking queen. I leave the salon feeling so uplifted, cared for and gorgeous. Thank you so much darling.
Styling door Anja •Vrouwen - knippen en föhnen
Gabriela•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goede ervaring, mooi eindresultaat geheel naar mijn smaak. Ook goed advies ivm een hoofdhuid probleem!