I had a very good experience. I will definitely go back
Styling door Anja •Föhnen / Stylen
Sulakshana•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Anja is always friendly and professional and she always does a good job!
Styling door Anja •Balayage
Goosen M.•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Anja is super ervaren en heeft mijn haar een intensieve behandeling gegeven, het resultaat is echt prachtig en mijn haren zijn weer gezond! ❤️
Styling door Anja •
KeratinebehandelingToon alles…
Cee Cheryl•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer mega blij met m’n pony die ik heb laten bijknippen! Anja luistert echt naar je wensen en weet precies wat ze doet. Altijd een fijn en vertrouwd gevoel bij haar in de stoel :)
Styling door Anja •Föhnen / Stylen
Anise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I've been a few times and always gotten good haircut. I feel like it's easy to connect for direction with what outcome I want for my hair.