Altijd heel fijn om er zijn en met een heel tevreden gevoel ga ik ook weer weg en kijk ik altijd uit naar de volgende keer
Behandeling door Viviane Ferreira•Vrouwen harsen - benen
Wendy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankjewel Eli buen trabajo
Behandeling door Neda•Vrouwen harsen - benen
F.E•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie & hygiënische salon.
Vriendelijke dames stellen je erg op je gemak.
Behandeling door Neda•
Vrouwen harsenToon alles…
Tamara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Due to medical reasons Viviane could not make our appointment for waxing. Emediatly it was taken over by her employer, Evi. I had never seen her before but she made me feel very comfortable. She was knowlegable and very kind and the waxing was done good and pleasantly. A positive experience.
Behandeling door Neda•Vrouwen harsen - benen
Martie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne gezichtsbehandeling. Geeft goed advies. Maakt altijd voor en na foto's om het resultaat te laten zien.