Het was voor mij de eerste keer waxen, maar Viviane wist mij meteen op m’n gemak te stellen. Ze was heel rustig en vriendelijk en vertelde elke keer wat ze ging doen. Ze ging erg secuur te werk, geen haartje mocht blijven zitten. Echt waar voor je geld dus. En ja, het is niet pijnloos (ik had de behandelingen Brazilian en benen waxen), maar de pijn was minimaal. Ik kom zeker terug! Is het niet voor waxen, dan wel voor een andere behandeling!
Behandeling door Viviane Ferreira•Vrouwen harsen - benen
Nicolette•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, zorgvuldig, netjes en professionele behandeling 👍👍
Behandeling door Viviane Ferreira•Vrouwen harsen - benen
Esther•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super netjes mijn wenkbrauwen gedaan. Wel epileren er komt geen threaden of waxen aan de pas. Ze nemen echt de tijd om het perfect te doen! De salon is niet bijzonder verder maar het is er schoon en netjes.
Behandeling door Neda•Wenkbrauwen - threaden
Barbara•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Really professional, clean and friendly service. Always a pleasure to go back!
Behandeling door Neda•Vrouwen harsen - benen
Elena•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het voelt altijd als een cadeautje aan jezelf om tijd met Viviane te boeken. Ze neemt echt de tijd voor je, is professioneel en vriendelijk. De wax die wordt gebruikt is ook echt een van de fijnste die ik tot nu toe heb ervaren!
Behandeling door Viviane Ferreira•Vrouwen harsen - benen