Jana put me at ease as it was my first pedicure for a while. She is knowledgeable and friendly. She took great care and gave good advice too. I have already booked my next appointment!
Pedicure
Sarah•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Behandeling door Silvia•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede behandeling.
Behandeling door Silvia•Acnébehandeling
Alexandra•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super fijn. Heel ontspannen en je krijgt volledige aandacht.
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chantal•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was de eerste maar zeker niet de laatste keer!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen