Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Linda•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Behandeling door Silvia•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is heel mooi, licht en ruim en door de inrichting en vriendelijke ontvangst van Silvia voel je je direct op je gemak. De behandeling was heel erg fijn. Silvia vertelt wat ze doet en welke producten ze gebruikt, en wat deze voor je huid doen. Het was 5 kwartier pure verwennerij voor mijn huid!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Donna•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Silvia•Microdermabrasie
Lisa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Silvia stelt je op je gemak, is professioneel en de behandeling was fantastisch. Een aanrader!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen