Mooie ervaring! Persoonlijke aandacht, netjes en kundig in haar vak. Een aanrader voor een ieder die lief wil zijn voor zichzelf. Ga zo door! Dwight &Maureen
Dwight •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer Vriendelijk ontvangen en met een gladde huid kan ik mijn vakantie beginnen..
Charissa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke dames, alles wordt uitgelegd tijdens de behandeling. Ik begon met een manicure, daarna de madera massage en sloot af met een pedicure. Lekker in de voeten spa en ging relaxed naar huis. Echt een aanrader
Shahaila•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling bij Lisa gehad in een mooie salon.
Behandeling door Lisa •Facials / Gezichtsbehandelingen
Sandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een geweldige afspraak en mijn nagels zien er prachtig uit