Lisa heeft mij weer prachtige nagels bezorgd. Ze werkt zeer nauwkeurig, en neemt met mij de tijd om een kleur te kiezen.
edith•3 maanden geleden
Geverifieerde review
lisa is heel vriendelijk en heeft mijn nagels zeer mooi gemaakt. Ik krijg veel complimenten, wat ookheelfijn is dat er een ruime keuze is in kleuren.
Behandeling door Lisa •Manicure
Edith•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik had een afspraak met Jaleesa voor analyse van mijn huid. Ze is heel professioneel en gebruikt een speciaal apparaat om de conditie van de huid te analyseren. Daarnaast neemt ze de tijd voor duidelijke uitleg en advies. Ik ben heel tevreden weggegaan en kom zeker terug!
Bedankt Jaleesa!