Hele fijne salon, onwijs vriendelijk en altijd een fijne ervaring en leuk persoonlijk contact. Goede en gezellige sfeer in de salon.
Behandeling door Zuleyha Dagasan izmir•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Sab•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had een eerste goede ervaring in de salon. Goed advies en met leuke stijl naar huis. Het was wel raar rustig in de salon op de vrijdag vroege middag, maar Ramadan zou daar mee te maken kunnen hebben natuurlijk. Ik kom zeker terug!
Vrouwen knippen
Henriette•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn weer zo strak en mooi! Zuleyha is the best! Bedankt!
Behandeling door Zuleyha Dagasan izmir•Wimpers en wenkbrauwen
Tara•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd zeer tevreden🤩
Behandeling door Zuleyha Dagasan izmir•Wenkbrauwen harsen
Seyma•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Hairdresser was really kind, professional and efficient. She has a great personality, stylish and understood what I wanted. I'm really happy and would definitely come again :)