Je wordt altijd goed geholpen en professioneel en kwaliteit is top
Föhnen / Stylen
Nora•4 maanden geleden
Geverifieerde review
I had a great experience at the ZHB Studio.
Şeyma proposed a slight twist to my usual haircut and I’m very happy with it!
Vrouwen knippen
Anne-Sophie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd ben ik supertevreden 😘❤️
Styling door Eda Junior Stylist•Kleuren - uitgroei
Yasemin•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn behandeld
Styling door Zuleyha Dagasan izmir•Vrouwen knippen
Samrah•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik laat mijn wenkbrauwen altijd epileren door Zuleyha en ik ben elke keer weer super tevreden! Ze werkt heel nauwkeurig en neemt echt de tijd om alles perfect in model te brengen. Mijn wenkbrauwen zien er na elke afspraak weer strak en verzorgd uit.
Behandeling door Zuleyha Dagasan izmir•Wenkbrauwen harsen