Ik blijf hier terugkomen en genieten. Magische handen laten je wegdromen. Topklasse!
Arjen•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Pedicure met Shellac nagellak. Zeer vriendelijke, professionele schoonheids specialiste. Neem de tijd voor de behandeling. Mooie behandelruimte.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb net een super treat gehad! Heb laten doen: br. wax, wenkbrauwen, oksels, benen en boven lip. Zij neemt echt de tijd en is een perfectionist. Ze wilt alles goed doen heeft veel kennis! Heel lief en denkt graag mrt je mee. Flexibel en goed bereikbaar!! Bedankt en tot vrijdag!! Vervolg afspraak gemaakt voor manicure en pedicure !! SUPER TOPPIE!
Janet•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal super, ze is heet netjes en probeert je heel erg op je gemak te stellen
Eadaoin•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik moest half uur wachten voordat ik aan de beurt was. Kwaliteit en prijs van de behandeling is uitstekend en vriendelijk personeel.