Supermooi gelakte nagels
Hartelijke ontvangst
Goede service!
Ik kom zeker terug!
Frederique•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Even wegdromen in de gouden handen van deze lieve dame... Doen, absoluut top!
Arjen•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze bijzonder aardige dame heeft magische handen en een professionele service. Ik zal iedereen die het me vraagt, of waarvan ik weet dat ze een hele goede salon zoeken, doorsturen. Top!!
Arjen•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en vriendelijk!
Tineke•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal geweldig! Keurige salon, top behandeling. Absolute aanrader!