Ik werd heel gasvrij ontvangen, we gingen redelijk snel naar de behandelkamer, Hier werd duidelijk uitgelegd wat ze ging doen. geregeld vragen of alles nog ok ging en bij elke nieuwe actie toch weer even aangeven wat ik zou kunnen voelen, de behandeling was voor de rest pijnloos. de behandelaar was lekker sociaal en we hebben tussendoor nog een gezellig gesprek gehad over van alles en nog wat .
Zeker een aanrader om bij Beautycenter Hoofddorp te komen
Behandeling door Marie•Laserontharen
David van den Berg•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, goede behandeling, alle tijd. Om vaak terug te komen!
Behandeling door Jacqueline•Anti-aging facial
john•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig ontvangen en heel goed behandeld alles naar behoren schoon en veilig zeker een aanrader. Jaqulien en samira bedankt.
MesotherapieToon alles…
Maryam•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
goed geholpen, van te voren besproken wat de verwachtingen zijn.