Ik kwam daar voor een tattooverwijdering.
Ik vond het erg prettig met Samira. Ze was vakkundig en voelde me erg op mijn gemak. Ook het contact erna was prettig. Over 2 maanden weer aan de beurt, kijk ernaar uit!😊
Tatoeage verwijderen
denise•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een touchup van het bleken van mijn tanden. Super.
Tanden bleken
Anneke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst, professionele medewerkers, veel specialiteiten onder 1 dak, schone en nette salon en tevreden over de behandeling. Aanrader!
Behandeling door Jacqueline•Laserbehandeling - huidverjonging
Babette•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel. Vriendelijk. Empathisch. Goede energie.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mary•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prima behandelingen!
Behandeling door Jacqueline•Vrouwen harsen - gezicht