Helaas behandelde mevrouw Karima haar slecht, ze wist niet precies hoe ze de gel en de mate van gebruik van het laserapparaat moest aanbrengen, ze veroorzaakte brandwonden door haar gebrek aan ervaring
Behandeling door Marie•Laserontharen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
👍👍👍👍
Behandeling door Marie•Laserontharen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel
Behandeling door Marie•Laserontharen
Reem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezichtsbehandeling van Isa gehad, was een lekkere . Zij kan het goed.