Goede salon met ervaren personeel. leuke is dat er meerdere bedrijfjes in 1 gebouw zitten. dus je kunt er voor allerlei behandelingen terecht. ook fijn parkeren
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anita•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk.
Behandeling door Jacqueline•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Petra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
☺☺☺
Laserbehandeling - huidverjonging
Ania•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima ervaring met de HIFU behandeling, Jacqueline is een ervaren en pretiig persoon.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
My one complait was no soap in the bathroom .but overall i found it very clean . I found it very informative and extreamly professional ,I will defenitely reccomend this salon to my friends