Enige minpunt is dat minder validen personen er moeilijk terecht kunnen.
Tanden bleken
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Door de zeer duidelijke uitleg v Jacqueline wist ik wat mij te wachten stond. De HIFU behandeling begon met een halve facial en eindigde met de andere helft, een ware verwennerij na de HIFU. Zou het iedereen aanraden en het zéker nog eens doen!
Zorgzaam, heel erg aardig, vakkundig, echt álles klopt!
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
nicole•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Na hartelijk ontvangst, duidelijke uitleg, geweldige behandeling gehad. Jacqueline was echt TOP! Direct vervolg afspraak gemaakt. Zeker een aanrader!
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Germaine•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling gehad, heel goed uitgelegd wat er precies gaat gebeuren. Alle regels goed in acht genomen. Zeer vriendelijk behandeld door Anna. Zeker voor herhaling.