Goede uitleg waardoor je de behandeling goed kan ondergaan. Ik ben erg tevreden
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
HIFU is niet de meest comfortabele behandeling, maar ik ben wel heel tevreden met het effect. Ana is heel vriendelijk en doet het geweldig.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Jolene•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon!
Werken met fijn merk, zijn deskundig een service gericht. Zeker een aanrader
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tina•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was gezellig!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Iris•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was vrij pijnlijk daar wist ik niet van tevoren. Bij de info op social deal stond dat er meteen resultaat te zien was bij de uitleg terplekke werd mij verteld dat het pas na een week of 4 zichtbaar werd. Tevens werd toen gezegd dat voor een optimaal resultaat de behandeling na 2 maanden nog een keer gehaald niet worden en daar na 1 tot 2 keer per jaar dit had ik allemaal graag van tevoren geweten. Wel heel netjes dat de eerste herhaalbehandeling voor dezelfde prijs als deze aanbiedingaanbiedingen