Ik ben heel erg tevreden met alle behandelingen die ik tot nu gehad heb.
Maral en haar team zijn ervaren, vakkundige en klant vriendelijk. Ik ben tevreden met mijn resultaten.
Behandeling door Marie•Laserontharen
Akram•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling is best pijnlijk maar er wordt goed opgelet dat het niet te erg wordt. Ana is een super lieve en professionele dame. Direct weer een afspraak gemaakt!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Els•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling, ze is begaan met de klanten. Ik kom zeker terug
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Corine•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het begin van de behandeling is goed uitgelegd hoe de behandeling zou aanvoelen en wat ik kan verwachten.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Jacqueline•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Jaqueline was heel erg deskundig en professioneel ik voelde me in goede handen bij haar!
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen