Jacqueline was vakkundig en heel vriendelijk. Bedankt nog voor de ontspannende massage.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
YAMINA•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top salon! Maral is heel professioneel, zorgzaam en secur! Daarnaast ook fijn in omgang en ze stelt je lekker op je gemak! Geeft je extra handdoeken en dekens om je zo comfortabel mogelijk te maken. En daarnaast ook een leuk gesprekspartner!
Behandeling door Marie•Laserontharen
Yasemin•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat een.verwennerij ia het toch om.telkens weer door Jaqueline behandeld te mogen.worden.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen