Werd vriendelijk ontvangen. Masha begon bijna direct met de behandeling. Ik had gekozen voor 6 behandelingen van 25 minuten . Alles verliep vlot en Masha was iedere keer wanneer de klok stopte, direct aanwezig. En zo kon er steeds gelijk weer worden gestart. Het resultaat is mooi, mijn tanden zijn aanzienlijk witter geworden. Minder is, dat mijn lippen zijn geïrriteerd. Heb pijn en blaren. Hier moet over worden nagedacht, om dit in de toekomst te voorkomen.
(misschien door de lange behandeling)
Tanden bleken
Peter Schoon•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
vakkundig, ervaren, gerustellend en het resultaat is nu al zichtbaar!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Manon•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke behandeling gehad ,ik kijk uit naar de volgende
Facials / Gezichtsbehandelingen
Thea•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vind Jacqueline deskundig, aardig, professioneel. Super
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
lilly•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk leerbedrijven waar schoonheidsspecialiste in opleiding een kans krijgen