Behandeling duurde minder lang dan gepland en werd geen alternatief geboden. Extra betaling naast voucher was echter ook niet nodig dus dat is prima.
Toilet was niet echt schoon en locatie was oké maar niet top.
Had voor een ultra luxe behandeling van €90,00 eerlijk gezegd hogere verwachtingen. Claudia sympathieke dame
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling. Een aanrader!
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Elsje•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fantastische behandelingen
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jose•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele prettige en relaxte behandeling.
Facials / Gezichtsbehandelingen
deVries•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Supervriendelijk allemaal. Werd eerder geholpen dan gepland.