Mooi gebouw met verschillende beautybehandelmogelijkheden. Ana is deskundig, duidelijk, vriendelijk en zorgzaam, ze heeft mij goed geholpen :) Ik kijk ernaar uit om de volgende beautybehandeling te krijgen!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Melissa•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vakbekwaam en vriendelijk geholpen met de hifu behandeling
Kom hier zeker terug
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Yvon•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles netjes en vriendelijk
Cryotherapie
Atie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Jaqueline was ook hartelijk , professioneel en gastvrij .
Was een heel plezierige dag.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
jeannette•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas duurde de behandeling 25 minuten i.p.v. de beloofde 50 minuten. Ik weet niet of door een langere HIFU behandeling het resultaat beter zou kunnen zijn.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen