Goed geïnformeerd van tevoren over de behandeling en wat we konden verwachten, duidelijk uit gelegd dat het gevoelig zou zijn... Professionele vrouw wist ook andere methodes en wat het verschil is ervan. Veel van geleerd we komen terug!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Patricia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Isa is zeer vakkundig en klantvriendelijk. Echt een topper!
Cryotherapie
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles werd goed uitgelegd en werd stap voor stap gedaan
Cryotherapie
Mark•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij anna dudelijk n ech goed gedaan
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer pijnlijk, Ana was zeer hardhandig met de plaatsing van de verschillende hulpstukken. Geen uniform of schort aan wat zeer normaal is ivm hygiëne. De informatie die zij gaf was niet geheel correct. Met een houten spatel het restant van de gel van je gezicht afschrapen was zeer onprofessioneel. Na een zeer pijnlijke behandeling, zou de gezichtscrème op een prettige manier moeten worden aangebracht, helaas werd dit aangebracht met handschoenen in een ruwe ronddraaiende beweging IPV een zachte e