Jacqueline is de beste schoonheidsadviseur. Haar behandelingen zijn professioneel en vakkundig. Daarnaast is ze aardig en zorgzaam. Echte aanrader!
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jose•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en erg ontspannen. Je wilt bijna een uur extra er achteraan plakken.
Microdermabrasie
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede tekst en uitleg gehad. De behandeling zelf was best pijnlijk. Nu 2 dagen verder en je ziet al resultaat,dat was de pijn best waard . Helaas nu niet het 1 malige aanbod voor een leuke aanbieding genomen.