Ik wist niet dat het zo een pijn zou doen. Maar ben wel tevreden over de behandeling.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Carla•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Legde alles goed uit.. Vooral eerlijk 👍en ik vond Jacqueline een heel fijn vrouwtje💐😘
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lies•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ana was echt zo aardig en professioneel. Legde duidelijk goed uit wat er gaat gebeuren.
Top service, Ana
De volgende dag na de behandeling zag ik al vrijwel de verbetering. Mijn gezicht is al egaler geworden. Mijn vriendinnen zagen meteen de verbetering. Echt aan de raden!!!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anuwan•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke ervaring 😬
Facials / Gezichtsbehandelingen
Daniel•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke en vriendelijke dame. Legt goed uit wat er gaat gebeuren