schoon en professioneel en er wordt aandacht aan je besteedt en ze is eerlijk naar de klant en dat is zeker te waarderen
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Spontane vrouw, maar helaas niet eerlijk wat betreft over hifu behandeling waardoor zenuw beschadiging is opgelopen helaas.
Nooit meer hifu!
Facials / Gezichtsbehandelingen
lamisha•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zaterdag een hifu behandeling ondergaan bij Ana. De resultaten kan ik pas na een tijdje beoordelen, en mocht het nodig zijn ga ik nog voor een 2e behandeling.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Derina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg gejaagd, kort af, beetje kribbig kortom niet echt vriendelijk, niet op tijd. Kundig?
Pijnlijke behandeling!
Aanbieding van € 3149,- voor € 89,- is absouluut niet waar, vervolg afspraak €150,-. Behandeling € 89,- is prima maar zeker geen aanbieding en er moet zeker niet meer voor worden betaald.
Er valt nog heel was te verbeteren.