Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gwen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ana
was een lief persoon die alles goed heeft uitgelegd,voelde mij op mijn gemak,ga een volgende behandeling zeker doen.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Margareth•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne eerste ervaring. Gedetailleerd en begrijpelijk uitleg gekregen over de behandeling en hoe het werkt. Daarna ook direct geholpen. Super!
Behandeling door Marie•
LaserontharenToon alles…
Daniel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadat ik acne ontwikkelde nam Jacqueline de zorg voor mijn huid op zich en ik startte met Dermalogica. Nu is mijn acne zo goed als weg. Ze is kundig, doet haar uiterste best de juiste zorg voor je huid te geven en is vriendelijk! Ik was eerst wat sceptisch of het allemaal wel zou werken, maar ben echt blij dat ik Jacqueline ben tegengekomen.