Wat een ontspanning na de zware lockdowntijd. Ik had dat hard nodig en kan niet wachten op mijn volgende afspraak. Jaqueline is heel zorgzaam, uitzonderlijke persoonlijkheid. Dank je wel.
Behandeling door Jacqueline•Microdermabrasie
Joanna•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige omgeving, Jacqueline is erg professioneel.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sylvia-Monique•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige vrouw. Behandeling was wat pijnlijk maar goed voorbereid. Zou het toch weer doen, ook dan weer graag bij Ana
Facials / Gezichtsbehandelingen
Gerards•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was pijnlijk maar daar werd ik goed op voorbereid. Verder prima bejegend en behandeld.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Myriam•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige mensen , vakkundig ( denk ik als leek) .
Niet gehaast , nam alle tijd.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen