Snel een afspraak, goed geïnformeerd en vriendelijk geholpen
Facials / Gezichtsbehandelingen
Kristi•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Facials / Gezichtsbehandelingen
Ewa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk weer naar Jaqueline, was weer heerlijk.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Helene•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Er was niemand om je te ontvangen aan de balie beneden dus heb ik vanaf daar maar opgebeld om te weten welke kant je opmoet in het multifunctionele gebouw.
Er wordt je geen drankje of water aangeboden uit henzelf.
Bij mij was het ECHT HEEL PIJNLIJK!!
Dit wordt vantevoren niet heel duidelijk in de verkoop.
Ik ga dit niet nogmaals doen.