Goede en vriendelijke behandeling gekregen en duidelijke uitleg. Het is een beetje gevoelig maar wel te doen. Heb net een volgende behandeling afgesproken dus dat zegt genoeg.
Anna was duidelijk een ervaren behandelaar.
Facials / Gezichtsbehandelingen
veronica•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service, super vriendelijk en ja hoor me tatoeage is bijna weg,ben zeer tevreden en Samira is echt een toppertje klantvriendelijk,echt een aanrader 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
Tatoeage verwijderen
mohamed•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prijs is mooi, gastvrij je voelt je thuis en de resultaten zijn prachtig
Behandeling door Marie•Laserontharen
Mohammed•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd top! Professioneel behandeld met veel gezelligheid.
LaserontharenToon alles…
Randa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ana is echt bijzonder gastvrij, getalenteerd, professionele, jonge vrouw.
Treatment was gedaan zelfverzekerd in wat en hoe zij het doet.
Uitleg, uitvoering en nazorg precies hoe word gezegd so gedaan.
Zeker aanrader