Heerlijke behandeling weer gehad van Sheila. Altijd even een lekker moment voor mezelf!!
Brenda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
'T was veel te lang geleden dat ik in de stoel bij Sheila lag. Maar wat een genot. Een fantastische zuurstof behandeling gehad, bovenop de reguliere behandeling. Daarna nog een ultieme relaxte massage. Ik ging herboren weer naar buiten met een stralende teint. Thanx Sheila
Nicole•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig, wat ben ik toch blij met Sheila, ze laat mij stralen.
Lida•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat is het toch genieten en heerlijk ontspannen bij Sheila. Dankzij haar heb ik een stralende huid.
Saskia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van de nieuwste behandeling, echt weer genoten. Zelfs zo genoten dat ik ging mediteren en helemaal ontspannen eruit kwam. Wat een vakvrouw!