Vandaag kreeg ik een nieuwe behandeling wat als resultaat heeft dat mijn huid nog zachter is. Het was een fijne behandeling echt een cadeautje voor jezelf!!
Tineke •meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom altijd meer dan tevreden thuis als ik bij Face&Body ben geweest!
Diana•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voel me als herboren, super fijne gezichtsbehandeling. Bedankt
Emmy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen avond gehad, een booster voor van binnen en van buiten 😊
Melanie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord was het weer geweldig. Heerlijke behandeling . Heel ontspannen en viel zelfs in slaap.
Dankjewel Sheila voor weer een heerlijk uurtje ontspanning.
Liefs Marjolein