Altijd fijn om in je stoel te liggen,
Je handen over mijn gezicht gaan.
Heerlijk en rustgevend
Paula•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer heerlijk Sheila 👍
jacqueline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was zoals altijd weer een heerlijke behandeling!
Caroline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Ontspannen moment voor mezelf.
Judith•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sheila,was een heerlijke behandeling. Mijn huid heeft een hoop werkstoffen opgenomen. Met behulp van het insluizen van jouw nieuwe apparatuur.
Liefs, Sylva