Het was weer een heerlijke ontspannende behandeling! je bent echt een vakvrouw
Sylvia •bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling en goed advies voor het gebruik van producten voor mijn huid.
Henriette •bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heerlijk genoten van de behandeling! Even helemaal niks, maar gewoon even genieten!
Chantal•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling bij Sheila was weer als een cadeautje voor mezelf. Totale ontspanning en een zachte en gezuiverde huid. Heerlijk om erna voldaan in bed te rollen.
Nicole•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sheila is al meer dan 17 jaar mijn top schoonheidsspecialiste/huidverzorger. Ze is professioneel en kundig met huidproblemen (acne voor mijn puberkinderen). Ik ben heel angstig voor een tandarts (heb al 25 jaar dezelfde), maar even zo angstig voor schoonheidsspecialisten. Een huid is snel verzorgd, maar evenzo snel niet juist verzorgd. Sheila en ik zijn door veel ontwikkelingen gegaan. Inmiddels zijn we 17 jaar verder (ben inmiddels 56) en ik dank nog altijd mijn goede huid aan de verzorging van Sheila.