Geweldig, weer herboren, de volgende afspraak staat. 👍🌞
Lida•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was super Sheila 😍
Heerlijk verwend en op naar de Vlg afspraak
Gr Jacq
jacqueline•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook vanmorgen weer een super fijne behandeling gehad van Sheila, ik zie er weer jaren jonger uit😊.
Aarzel niet en maak een afspraak, je krijgt er geen spijt van.
Elly•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk, echt een verwenmomentje! En mijn wimpers weer eens lekker laten verven voor de zomer ;-)