Heerlijke ontspannen behandeling zoals altijd maar ook een mooie boost voor mijn huid!
Melanie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede duidelijke uitleg.
Vriendelijk.Nam echt de tijd voor je.
De ruimte zag er schoon en netjes uit.
Yvonne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastic as always!
Nataliia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk ontspannen tijdens de behandeling! Toch even een goed momentje voor jezelf waarbij je volledig in de watten gelegd word!
Inmiddels heb ik 2 behandelingen gehad en ziet mijn huid er al stukke beter uit, waar ik nu al heel blij mee ben. Al met al een feestje om er weer heen te gaan!
Chantal•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Even een verwen moment voor mezelf. Genieten met een grote G.