Blij dat ik weer geweest ben..Weer lekker pittig kort kapsel..Super blij mee..Tot de volgende keer weer..Corina
Corina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies, goed meedenken.
Goed overleg. En dan is het ook nog gezellig.
anneke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel eenvoudig. Dit is wat je verwacht als je naar de kapper gaat.
peter•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo blij met de kleur
Carla •ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met mijn haarkleur. Ze is erg aardig en heeft heel precies mijn haar volgens mijn wensen geknipt! Ik kan deze kapster van harte aanbevelen.