Zoals altijd weer meer dan tevreden met het bezoek.
Lisanne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met het resultaat!
Shelly•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd gezellig met Cynthia! En ze weet altijd precies wat ik bedoel als ik weer eens met een van mijn ideeën kom ;) altijd tevreden over t resultaat:)
Desiree•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe kapsel.
Super goed gedaan. 👍🏻
Tiina•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Haar weer mooi gekleurd en weer in model geknipt
Ziet er weer prima uit ben er blij mee 👍