Heike is vriendelijk en zorgzaam. Zij werkt Hygiënisch wat voor mij heel belangrijk is.
Dit was mijn eerste afspraak, maar heb daarna een vervolg afspraak gemaakt.
Behandeling door Heike•Pedicure
Inakora•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Er is geen betere salon dan van Heike.
Behandeling door Heike•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Eline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heike is zeer vriendelijk en gastvrij. De massages zijn altijd heerlijk.
Behandeling door Heike•Ontspanningsmassage
Sabine•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezichtsbehandeling en deel massage
Behandeling door Heike•Facials / Gezichtsbehandelingen