Behandeling door Heike•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gerard•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met goede afgesloten ruimten voor privacy. Zoals altijd een professionele en persoonlijke behandeling.
Behandeling door Heike•Pedicure
Miriam•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Na lange tijd Heike weer gevonden. Zo super blij mee! Zij is professioneel en werkt netjes, ze heeft gevoel voor massage en weet wat ze doet. Ik ben zeer tevreden!
Behandeling door Heike•Pedicure
Charlotte•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling!
Behandeling door Heike•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Maria-Louisa•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een verwennerij! Heerlijk gewoon!
Behandeling door Heike•Facials / Gezichtsbehandelingen