Heerlijke ontspanningsmassagr gehad van Heike en daarna sinds lange tijd weer eens goed geslapen, echt top!
Behandeling door Heike•Ontspanningsmassage
Janine•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was lekker relax en ook lekker warm. Heerlijk even tot rust komen na een kwartier in de kou te hebben gefiest. Echt een aanrader en mijn wenkbrauwen zien er ook weer prachtig uit!
Behandeling door Heike•Wenkbrauwen - threaden
Evi•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer een heerlijke behandeling van de vaardige handen van Heike gehad. Mijn gezicht straalt weer en ik heb heb me heerlijk kunnen ontspannen!
Behandeling door Heike•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Marieke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
warm ontvangst en een heerlijke behandeling
Behandeling door Heike•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het zijn hele fijne en professionele behandelingen bij Heike ik kom er altijd ontspannen van de behandeltafel af, heerlijk.
Behandeling door Heike•Wimpers en/of wenkbrauwen verven