Al langere tijd kom ik bij Nikkie, en wat ben ik daar blij mee! Ik begon met mijn wenkbrauwen en doe nu regelmatig een gezichtsbehandeling. Je komt heerlijk tot rust tijdens de behandelingen en het is altijd gezellig met Nikkie. Ik kan niet wachten op mijn volgende behandeling, en kan het iedereen aanbevelen!
Behandeling door Nikkie •Wimpers en wenkbrauwen
Rosanne H.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De facial was weer heerlijk!!
Behandeling door Nikkie •
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Kim B.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en weer met gladde benen naar huis. Nikkie heeft oog voor detail en geeft goede adviezen. Voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Nikkie •
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Britta•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze werkt super ze is lief, en de behandelingen zijn top!
Zeker een aanrader
Behandeling door Nikkie •Facials / Gezichtsbehandelingen