Na mijn zwangerschap is mijn huid erg droog geworden. Gelukkig weet Nikkie goed wat ze doet en voelt mijn huid na de behandeling weer soepel en gehydrateerd. Daarnaast een fijne nachtcrème gekocht bij Nikkie die mijn huid lekker verzorgt!
Behandeling door Nikkie •Facials / Gezichtsbehandelingen
Rianne V.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij weer met mijn wenkbrauwen, mooi in model en weer mooi gekleurd 😊
Behandeling door Nikkie •Wimpers en wenkbrauwen
Monique M.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst in Nikkie haar nieuwe salon geweest en opnieuw een super fijne, rustgevende & schone plek met wederom gratis parkeermogelijkheid voor de deur. De gezichtsbehandeling was ook zoals gewoonlijk weer súper fijn! Tot snel lieve Nik!
Behandeling door Nikkie •Facials / Gezichtsbehandelingen
Nina K.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al zeker 8 jaar trouwe klant van Nikkie en erg tevreden. Vandaag weer een nieuwe set wimpers en wenkbrauwen weer in shape. Suuuuper blij mee. Beste salon van haarlem en omstreken.