De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
429 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super relaxte sfeer, top behandeling!
Vandaag weer heerlijke gezichtsbehandeling van Nikkie gehad met mooie wenkbrauwen, heel blij weer ☺️
Altijd top! Nikkie is echt een vakvrouw. Ze weet precies wat bij je gezicht past en mijn wenkbrauwen zijn iedere keer weer strak en mooi in model. Superblij met haar
Ik heb bij Nikkie voor het eerst wimpers extensions gezet en ik ben super enthousiast! Ik kom zeker terug.
In principe was de behandeling goed, maar helaas vond ik de sfeer koel. Als ik voor mezelf een lekkere behandeling boek vind ik het belangrijk me welkom te voelen en een fijne gastvrije sfeer te voelen. Deze heb ik hier niet gekregen.
7
1
7
8
9
78
9