Super blij met het resultaat en hele mooie salon!! Ik kom snel weer <3
Behandeling door Nikkie •Wimpers en wenkbrauwen
Joelle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig moment van ontspanning gehad! Ik kom zeker terug!
Behandeling door Nikkie •Facials / Gezichtsbehandelingen
Nina K.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
wouw voor het eerst naar Nikkie geweest voor een behandeling
De eerste wat mij opviel was de hoe schoon en netjes en mooi haar salon is.
Nikkie ze was erg vakkundig en vriendlijk en gezellig
De belangrijkste was ook de eind resultaat van de bahandeling die ik had genomen nog steeds erg blij.
Heb gelijk een vervolg afspraak gemaakt
Behandeling door Nikkie •Facials / Gezichtsbehandelingen
Oznur•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een hectische week, 1/2 uurtje lekker bij Nikkie m’n wimpers laten doen en weer stralend naar buiten
Behandeling door Nikkie •Wimperextensions - opvullen